درآمد سایت های فروشگاهی را با استفاده از قالب های سفارشی افزایش دهید
نوشته شده توسط : hiwebex

امروزه نیاز به طراحی سایت فروشگاهی زیاد شده است و روزانه فروش زیادی از طریق سایت های فروشگاهی در کشور های مختلف انجام می شود. درآمد سایت های فروشگاهی به حدی زیاد است که مدیران شرکت های مختلف را ترغیب می کند که به سمت طراحی سایت مختص سایت فروشگاهی رفته و درآمد خود را چندین برابر نمایند.

با گسترش روز افزون شبکه اینترنت در کشور, درآمد سایت های فروشگاهی بسیار بالا بوده, و سایت های فروشگاهی رتبه دار درآمد بالای فروش هستند و این یعنی یک بیزینس برای عرضه محصولات خود صرفاً نیاز به خرید یا اجاره مغازه تجاری با هزینه های بالا ندارد. بلکه می توان با راه اندازی و طراحی سایت فروشگاهی به درآمد بالایی رسید. بنابراین هیچ وقت تصور نکنید که سایت فروشگاهی نسبت به فروشگاه تجاری کوچک تر است و بازدهی کمتری دارد.

پایین آمدن درآمد سایت های فروشگاهی در اثر استفاده از قالب های آماده

یکی از اهداف مهم هر سایت فروشگاهی افزایش رتبه آن سایت در موتور های جستجو گر مثل گوگل است. از آن جا که قالب های آماده از نظر گوگل و جستجو گر های دیگر کپی محسوب می شوند و در رقابت با سایر سایت ها امتیاز منفی می گیرند اکیداً توصیه می شود در طراحی سایت فروشگاهی خود از قالب های آماده استفاده نکنید چون سبب پایین آمدن درآمد سایت های فروشگاهی می شوند. قالب های سفارشی از ابتدا بر حسب سلیقه و نیاز شما طراحی می شوند و علاوه بر این که طرح گرافیکی آن اختصاصی است, کد نویسی قالب سایت نیز به صورت اختصاصی و منحصر به فرد برای سایت شما طراحی می گردد. به این ترتیب شما می توانید از نظر قالب سایت امتیاز مثبت موتور های جستجو گر را برای سایت فروشگاهی خود کسب نمایید.

کارشناسان شرکت های وبکس می توانند شما را در زمینه راه اندزای و طراحی سایت فروشگاهی راهنمایی نمایند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی , ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: